ОплатаЄ два способи оплати:
1. Оплата "Готівкою при отриманні"
- при доставці кур'єром "Нова Пошта" за адресою в Києві
- при доставці до відділення "Нова Пошта"
При виборі цього способу, то при отриманні вам необхідно буде додатково сплатити 30 грн за повернення коштів.
2. Оплата "Кредитною карткою (Visa, Mastercard)"
Ми не отримуємо інформацію про Вашу карту або будь-які персональні дані. Безпека платежу гарантується.
Для кожного окремого замовлення можливий тільки один спосіб оплати на ваш вибір. Оплата замовлення по частинах різними способами неможлива.
ДоставкаМи здійснюємо безкоштовну доставку по всій Україні за допомогою поштової компанії «Нова Пошта». Актуальний перелік центрів видачі посилок і графік їх роботи, умови і графік кур'єрської доставки представлені на офіційному
сайті перевізника.
Є два способи доставки:
1. Кур'єром "Нова Пошта" за адресою в Києві.
Здійснюється за адресою, вказаною при оформленні замовлення в другій половині дня.
2. До відділення "Нова Пошта".
Здійснюється за адресою номера відділення, вказаною при оформленні замовлення.
Адреси відділень.
Всі замовлення, оформлені на сайті в пн-пт до16:00 відправляються в день замовлення. Номер декларації посилки приходить за допомогою SMS в день відправки.
Замовлення доставляються протягом 1-3 днів в залежності від регіону, в який відправляється товар. Замовлення, оформлені у вихідний або святковий день, відправляються в перший робочий день.
Увага! Неправильно зазначений номер телефону, неточна або неповна адреса можуть спричинити затримку відправки замовлення.
Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні замовлення. Конфіденційність ваших реєстраційних даних гарантується.
Згідно закону України "Про електронну комерцію", замовлення на сайті інтернет-магазину прирівнюється до договору купівлі / продажу і зобов'язує сторони до виконання умов такого договору.
(Електронний договір, укладений шляхом обміну електронними повідомленнями, підписаний у порядку, визначеному статтею 12 цього Закону, вважається таким, що за правовими наслідками прирівнюється до договору, укладеного у письмовій формі).
У разі не отримання посилки протягом 10-х днів, включаючи суботу, після доставки в відділення «Нової пошти», товар повертається відправнику, а замовлення анулюється. Якщо на прохання клієнта було продовження зберігання посилки на Новій Пошті, покупець зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані зі зберіганням. Якщо клієнт зробив повторне замовлення, відмовившись від попереднього, то клієнт оплачує доставку за свій рахунок. Роблячи замовлення на сайті, покупець погоджується з цими умовами і несе відповідальність за їх виконання.